ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تجربه های کسب شده در آموزش و پشتیبانی
08-14-2018, 07:58 PM (آخرین ویرایش در این ارسال: 07-23-2020 05:59 AM، توسط ali.)
ارسال: #1
تجربه های کسب شده در آموزش و پشتیبانی
سلام. در این بخش تجربه های آمورشی و پشتیبانی رو براتون می نویسم. شاید روزی به کار آمد.
اولین و مهمترین تجربه اینه که همیشه تابع مدیر باشین.
دومین مورد هم اینه که نزارین کسی توی کار شما دخالت کنه. مخصوصا کسانی که صلاحیت و تخصص اظهار نظر کردن رو ندارند.
زمانی که در شرکت دیکام استخدام شدم قرار شد که در واحد پشتیبانی زیر نظر آقای مهندس مزروعی که واقعا مدیر باشخصیت و با سوادی هستند کار کنم. حقیقتا تا اون زمان کسی رو با حوصله و سواد ایشون در زمینه سیستمهای حسابداری ندیده بودم. شاید قلا افرادی رو دیده بودم که در یک یا نهایتا دو مورد سیستم حسابداری متبحر باشند. ولی آقای مهندس مزروعی کسی بودن که در بیش از 20 مورد سیستم حسابداری متبحر بودن و شناخت کامل در پایگاه داده های بیش از 20 مورد برنامه حسابداری داشتن.
خلاصه قرار شد که بنده زیر نظر ایشون کار کنم و خدمات پشتیبانی و آموزش به مشتریان بدهم. محلهایی که رفتم و تجربیاتی که بدست آوردم رو می نویسم. امید است به کار آید.
1- شرکت پخش آقای نعمتی نجف آباد
2- پخش آقای ایزد تهران
3- پخش دلتا آقای زارعی شیراز
4- شرکت پخش اهواز
5- پخش ملک شهر اصفهان
6- شرکت لاوان سنندج
7- شرکت ماهان گستر سنندج
8- پخش نیک و نیکو اراک
9- پخش مدیا طرح تهران
10- پارس طعام سپاهان
11- برگ سبز البرز کرج
12- پخش شقایق شیراز
13- پخش کوثر شیراز جناب آقای امینی
14- صنایع غذایی فومن
و . . . . .


==================================================
طراحی وب سایت
پروژه های برنامه نویسی تجاری
دانلود پروژه های ASP.NET وب سایتهای آماده به همراه توضیحات
دانلود پروژه های سی شارپ و پایگاه داده SQL Server همراه توضیحات و مستندات
دانلود پروژه های UML نمودار Usecase نمودار class نمودرا activity نمودار state chart نمودار DFD و . . .
دانلود پروژه های حرفه ای پایگاه داده SQL Server به همراه مستندات و توضیحات
پروژه های حرفه ای پایگاه داده Microsoft access به همراه مستندات و توضیحات
دانلود پروژه های کارآفرینی
دانلود گزارشهای کارآموزی کارورزی تمامی رشته های دانشگاهی
قالب تمپلیت های آماده وب سایت ASP.NET به همراه Master page و دیتابیس
برنامه های ایجاد گالری عکس آنلاین با ASP.NET و JQuery و اسلایدشو به همراه کد و دیتابیس SQL کاملا Open Source واکنشگرا و ساده به همراه پایگاه داده
==================================================
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
10-14-2018, 09:41 AM (آخرین ویرایش در این ارسال: دیروز 01:12 PM، توسط ali.)
ارسال: #2
RE: تجربه های کسب شده در آموزش و پشتیبانی
هیچوقت به مشتری بی احترامی نکنید. در برخی موارد سرمون خیلی شلوغ میشد. اونقدر کار میریخت سرمون که فرصت سرخاروندن نداشتیم. در این مواقع گاهی اوقات مشتریا هم سرمون داد میزدن و غرغر میکردن. ولی سعی می کردیم همیشه با زبان خوش یه جوری مشتری رو راضی کنیم که نپره.
همین مورد باعث میشد که مشتریا توی Heart تائید صورت وضعیتهای پشتیبانی Heart معمولا اذیتمون نکنند.
هیچوقت اگر مشتری عصبانی شد بهش نگین حالا مگه چی شده . . . سعی کنین با سیاست یه طوری آرومش کنین و کار رو حل کنین. یادمه یه بار یکی از همکارامون که حقیقتا خیلی بی وجدان بود با مشتری کل کل کرد و خلاصه پروژه رو به فنا داد. اولش هم اینطوری شروع کرد. حالا مگه چی شده اینقدر سر خودتون رو شلوغ کردین . . . همین یه جمله کافی بود که پروژه بره رو هوا و ایشون هم چون سابقه بد اخلاقی داشتن اخراج شدن. (مشتری ولی نعمت است و باید با سیاست یه جوری ازش پول کشید بیرون ، ولی بعضیا ظاهرا کتاب بی شعوری رو مطالعه نکردن . . . Big GrinBig GrinBig Grin)
چند سال بعد هم ازشون خبر گرفتم متوجه شدم که دارن مسافر کشی می کنند. آخه توی هر شرکتی که رفتن همون رویه بی وجدانی و بی اخلاقی رو پیش گرفتن . . . در نهایت به بن بست خوردن.


==================================================
طراحی وب سایت
پروژه های برنامه نویسی تجاری
دانلود پروژه های ASP.NET وب سایتهای آماده به همراه توضیحات
دانلود پروژه های سی شارپ و پایگاه داده SQL Server همراه توضیحات و مستندات
دانلود پروژه های UML نمودار Usecase نمودار class نمودرا activity نمودار state chart نمودار DFD و . . .
دانلود پروژه های حرفه ای پایگاه داده SQL Server به همراه مستندات و توضیحات
پروژه های حرفه ای پایگاه داده Microsoft access به همراه مستندات و توضیحات
دانلود پروژه های کارآفرینی
دانلود گزارشهای کارآموزی کارورزی تمامی رشته های دانشگاهی
قالب تمپلیت های آماده وب سایت ASP.NET به همراه Master page و دیتابیس
برنامه های ایجاد گالری عکس آنلاین با ASP.NET و JQuery و اسلایدشو به همراه کد و دیتابیس SQL کاملا Open Source واکنشگرا و ساده به همراه پایگاه داده
==================================================
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
03-07-2019, 06:58 AM (آخرین ویرایش در این ارسال: دیروز 01:18 PM، توسط ali.)
ارسال: #3
RE: تجربه های کسب شده در آموزش و پشتیبانی
هیچوقت به هیچکس اعتماد نکنین. حتی به مدیر بالا سرتون. هر کسی در زمان صلح اطلاعات جمع آوری می کند و در زمان جنگ از آن استفاده می کند. چوبی که از زیر آب زنی مدیر بالاسرم خوردم از زیر دستام نخوردم. یه مدیر وقتی میبینه داره میره پایین چند تا از زیر دستا رو قربانی می کنه (مراقب خودتون باشین) Tongue
از آدمای چاپلوس به شدت دوری کنین. این جور آدمها خیلی خطرناک هستن و هر کاری برای زمین زدن شما انجام میدن . . . Angry
از آدمهای منفی هم دوری کنین. این آدما خیلی بی ارزش هستن و شما رو نابود می کنند. Huh
از کسانی که میان پشت سر همکارا به شما بد میگن هم دوری کنین . . . چون از شما حرف میگیرن و میرن به بقیه میگن و . . . Sad


==================================================
طراحی وب سایت
پروژه های برنامه نویسی تجاری
دانلود پروژه های ASP.NET وب سایتهای آماده به همراه توضیحات
دانلود پروژه های سی شارپ و پایگاه داده SQL Server همراه توضیحات و مستندات
دانلود پروژه های UML نمودار Usecase نمودار class نمودرا activity نمودار state chart نمودار DFD و . . .
دانلود پروژه های حرفه ای پایگاه داده SQL Server به همراه مستندات و توضیحات
پروژه های حرفه ای پایگاه داده Microsoft access به همراه مستندات و توضیحات
دانلود پروژه های کارآفرینی
دانلود گزارشهای کارآموزی کارورزی تمامی رشته های دانشگاهی
قالب تمپلیت های آماده وب سایت ASP.NET به همراه Master page و دیتابیس
برنامه های ایجاد گالری عکس آنلاین با ASP.NET و JQuery و اسلایدشو به همراه کد و دیتابیس SQL کاملا Open Source واکنشگرا و ساده به همراه پایگاه داده
==================================================
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
02-09-2020, 02:50 PM (آخرین ویرایش در این ارسال: دیروز 01:21 PM، توسط ali.)
ارسال: #4
RE: تجربه های کسب شده در آموزش و پشتیبانی
از شرکتهایی که به صورت فامیلی اداره میشن دوری کنین. چون فامیلها به خیال خودشون دارن خوش خدمتی می کنن ولی به خاطر حسادت و برخی مسائل ضربه های جبران ناپذیری به بنیان شرکت می زنند که گاهی اوقات تا چند سال قابل جبران نیست . . .
مواظب فامیلهای مدیر عامل که از نظر عقلی هم کهولت دارن باشین . . . این جور آدما خیلی راحت توی تصمیم گیریهای مهم شرکت شما رو به فنا میدن . . . (این جور آدمها کمی خل وضع هستن . . . هر چی گفتن از این گوش بگیرین و از اون گوش در کنین که به شما ضربه نزنند . . . این جور آدما به اعمالی که از اعضا و جوارحشون سر میزنه کنترلی ندارن . . .)


==================================================
طراحی وب سایت
پروژه های برنامه نویسی تجاری
دانلود پروژه های ASP.NET وب سایتهای آماده به همراه توضیحات
دانلود پروژه های سی شارپ و پایگاه داده SQL Server همراه توضیحات و مستندات
دانلود پروژه های UML نمودار Usecase نمودار class نمودرا activity نمودار state chart نمودار DFD و . . .
دانلود پروژه های حرفه ای پایگاه داده SQL Server به همراه مستندات و توضیحات
پروژه های حرفه ای پایگاه داده Microsoft access به همراه مستندات و توضیحات
دانلود پروژه های کارآفرینی
دانلود گزارشهای کارآموزی کارورزی تمامی رشته های دانشگاهی
قالب تمپلیت های آماده وب سایت ASP.NET به همراه Master page و دیتابیس
برنامه های ایجاد گالری عکس آنلاین با ASP.NET و JQuery و اسلایدشو به همراه کد و دیتابیس SQL کاملا Open Source واکنشگرا و ساده به همراه پایگاه داده
==================================================
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
02-09-2020, 02:51 PM (آخرین ویرایش در این ارسال: 07-23-2020 06:05 AM، توسط ali.)
ارسال: #5
RE: تجربه های کسب شده در آموزش و پشتیبانی
1- سعی کنین با مشتریانی که سیریش هستن و صاحب نظر هم می باشند زیاد کَل کَل نکنین. چون ممکنه موقع تائید صورت وضعیتهای مالی دچار مشکل بشین.
2- آن چیزی که مشتری می خواهد و به آن نیاز دارد را درست کنین. بیشتر وقتها ممکنه نظر شخصیتون رو هم کمی قاطی کنین و بعدا مشتری بیاد و کلا . . . کنه توی این نظرتون و شما رو کلا خراب کنه. واسه همین سعی کنین همیشه آنچه مشتری میخواهد رو انجام بدین و قبل از اینکه نظر خودتون رو پیاده سازی کنین به مشتری پیشنهاد بدین و اگر خواست براش نظرتون رو در کنار درخواستش پیاده سازی بکنین.
3- اگر میبینین که راه حلی برای تسریع در درخواست مشتری هست حتما با دلیل و منطق بهشون پیشنهاد بدین. معمولا به شدت استقبال می کنند.
4- اگر موردی رو پیشنهاد دادین و مشتری نخواست ، زیاد اصرار نکنین. چونکه ممکنه اون نفر صاحب نظر باشه و از درست کار نکردن سیستم به نحوی سود ببره (دزدی کنه) واسه همین زیاد کل کل نکنین چون ممکنه واسه نفع و دزدی خودش ، سفره سیستم شما رو قشنگ جمع کنه . . .


==================================================
طراحی وب سایت
پروژه های برنامه نویسی تجاری
دانلود پروژه های ASP.NET وب سایتهای آماده به همراه توضیحات
دانلود پروژه های سی شارپ و پایگاه داده SQL Server همراه توضیحات و مستندات
دانلود پروژه های UML نمودار Usecase نمودار class نمودرا activity نمودار state chart نمودار DFD و . . .
دانلود پروژه های حرفه ای پایگاه داده SQL Server به همراه مستندات و توضیحات
پروژه های حرفه ای پایگاه داده Microsoft access به همراه مستندات و توضیحات
دانلود پروژه های کارآفرینی
دانلود گزارشهای کارآموزی کارورزی تمامی رشته های دانشگاهی
قالب تمپلیت های آماده وب سایت ASP.NET به همراه Master page و دیتابیس
برنامه های ایجاد گالری عکس آنلاین با ASP.NET و JQuery و اسلایدشو به همراه کد و دیتابیس SQL کاملا Open Source واکنشگرا و ساده به همراه پایگاه داده
==================================================
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
07-16-2020, 06:44 AM (آخرین ویرایش در این ارسال: 07-23-2020 06:12 AM، توسط ali.)
ارسال: #6
RE: تجربه های کسب شده در آموزش و پشتیبانی

همیشه سعی کنین دنبال آپدیت کردن سواد خودتون باشین . . .
1- زبان انگلیسی و یا یک زبان خارجی روز دنیا رو حتما یاد بگیرین (این میشه یه راه فرار خیلی خوب و پول در بیار برای شما همیشه کارهای سختی که بقیه نمی تونن انجام بدهند یا کمتر کسی می تونه انجام بده رو یاد بگیرین. برای دنیا و آخرتتون کافیه.)
2- در زمینه شغلی خودتون سعی کنین حداقل 2 سال یکبار علمتون رو با دوره دیدن بروز کنین (بعضی دوره ها ممکنه زمانبر باشه. ولی ارزش داره . . .)
3- دنبال شرکتهای قویتر باشین و راه گریزی برای درآمدهای بهتر و سر وقت تر پیدا کنین
4- همیشه دوستان خوبتون رو یاد کنین (مثلا با تماس تلفنی و . . . ) و مشکلات کاری خودتون رو باهاشون درد دل کنین. (بعضی از دوستان این رو یادشون میمونه و اگر جایی کاری از دستشون اومد شما رو خبر می کنند.)
5- یادتون باشه باید به 100 نفر کمک کنین تا شاید یک نفر به شما کمک کنه . . . (قانون روزگاره)
6- همیشه به زیر دستهاتون کمک کنین. تجربه نشون داده اگر زیر دست راضی نباشه از مدیر بالا دست ، خیلی راحت میتونه با کم کاری و ایجاد درد سر اسم مدیر بالا دست رو بد جوری خراب کنه. (یادم باشه بعدا در این رابطه چند تا تجربه شخصی خودم رو که در شرکتهای مختلف همکاران محترم سر مدیرهای خشک دست و بی انصاف آوردن برایتون تعریف کنم. میازار همکاری که سختی کش است . . . که گر پایش بیفتد هفت تیر کش است خلاصه مواظب هفت تیر ها باشین. جایی که روحتون هم خبر نداره چنان میزان توی کاستون که جیگرتون حال میاد.)


==================================================
طراحی وب سایت
پروژه های برنامه نویسی تجاری
دانلود پروژه های ASP.NET وب سایتهای آماده به همراه توضیحات
دانلود پروژه های سی شارپ و پایگاه داده SQL Server همراه توضیحات و مستندات
دانلود پروژه های UML نمودار Usecase نمودار class نمودرا activity نمودار state chart نمودار DFD و . . .
دانلود پروژه های حرفه ای پایگاه داده SQL Server به همراه مستندات و توضیحات
پروژه های حرفه ای پایگاه داده Microsoft access به همراه مستندات و توضیحات
دانلود پروژه های کارآفرینی
دانلود گزارشهای کارآموزی کارورزی تمامی رشته های دانشگاهی
قالب تمپلیت های آماده وب سایت ASP.NET به همراه Master page و دیتابیس
برنامه های ایجاد گالری عکس آنلاین با ASP.NET و JQuery و اسلایدشو به همراه کد و دیتابیس SQL کاملا Open Source واکنشگرا و ساده به همراه پایگاه داده
==================================================
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان