انجمن وب سایت مشاوره در زمینه پروژه های برنامه نویسی و طراحی وب سایتهای تجاری

نسخه‌ی کامل: تجربه های کسب شده در آموزش و پشتیبانی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام. در این بخش تجربه های آمورشی و پشتیبانی رو براتون می نویسم. شاید روزی به کار آمد.
اولین و مهمترین تجربه اینه که همیشه تابع مدیر باشین.
دومین مورد هم اینه که نزارین کسی توی کار شما دخالت کنه. مخصوصا کسانی که صلاحیت و تخصص اظهار نظر کردن رو ندارند.
زمانی که در شرکت دیکام استخدام شدم قرار شد که در واحد پشتیبانی زیر نظر آقای مهندس مزروعی که واقعا مدیر باشخصیت و با سوادی هستند کار کنم. حقیقتا تا اون زمان کسی رو با حوصله و سواد ایشون در زمینه سیستمهای حسابداری ندیده بودم. شاید قلا افرادی رو دیده بودم که در یک یا نهایتا دو مورد سیستم حسابداری متبحر باشند. ولی آقای مهندس مزروعی کسی بودن که در بیش از 20 مورد سیستم حسابداری متبحر بودن و شناخت کامل در پایگاه داده های بیش از 20 مورد برنامه حسابداری داشتن.
خلاصه قرار شد که بنده زیر نظر ایشون کار کنم و خدمات پشتیبانی و آموزش به مشتریان بدهم. محلهایی که رفتم و تجربیاتی که بدست آوردم رو می نویسم. امید است به کار آید.
1- شرکت پخش آقای نعمتی نجف آباد
2- پخش آقای ایزد تهران
3- پخش دلتا آقای زارعی شیراز
4- شرکت پخش اهواز
5- پخش ملک شهر اصفهان
6- شرکت لاوان سنندج
7- شرکت ماهان گستر سنندج
8- پخش نیک و نیکو اراک
9- پخش مدیا طرح تهران
10- پارس طعام سپاهان
11- برگ سبز البرز کرج
12- پخش شقایق شیراز
13- پخش کوثر شیراز جناب آقای امینی
14- صنایع غذایی فومن
هیچوقت به مشتری بی احترامی نکنید. در برخی موارد سرمون خیلی شلوغ میشد. اونقدر کار میریخت سرمون که فرصت سرخاروندن نداشتیم. در این مواقع گاهی اوقات مشتریا هم سرمون داد مزدن و غرغر میکردن. ولی سعی می کردیم همیشه با زبان خوش یه جوری مشتری رو راضی کنیم که نپره.
هیچوقت به هیچکس اعتماد نکنین. حتی به مدیر بالا سرتون. هر کسی در زمان صلح اطلاعات جمع آوری می کند و در زمان جنگ از آن استفاده می کند. چوبی که از زیر آب زنی مدیر بالاسرم خوردم از زیر دستام نخوردم. یه مدیر وقتی میبینه داره میره پایین چند تا از زیر دستا رو قربانی می کنه. (مراقب باشین . . . Wink)
لینک مرجع